reklama

Návod na to, ako sa presťahovať do Čile

Ak niekto túži dostať sa na dlhšiu dobu do Čile, mám na to celkom jednoduchý návod. Ja som sem prišla 6. januára a dnes mi prišlo domov oznámenie o tom, že mi udelili pracovné víza, takže to tu mám na isto aspoň na rok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ingrediencie:

Nudiť sa na Ekonomickej Univerzite

Hľadať niečo zábavnejšie

Vyhrať konkurz na štipendium na Taiwane

Prejsť prijímačkami na VŠ tiež na Taiwane

Ročný kurz čínštiny

A HLAVNE stretnúť malého, nič netušiaceho Čilana.

Návod na prípravu:

Odísť nečakane a viac menej na rýchlo na tri roky na Taiwan. Stráviť tam tri skvelé roky učením sa čínštiny, študovaním na vysokej škole, cestovaním po Ázii a zbližovaním sa s nenápadným, milým, pozorným Čilanom. Zamilovať sa, doniesť ho ukázať na Slovensko, rozlúčiť sa s ním vo Viedni, tráviť čas s rodinou a kamošmi čo najviac ako sa dá počas troch mesiacov a v januári odletieť za ním. Hneď po príchode začať o život posielať životopisy, 1. Februára nastúpiť do práce, začať si zvykať na nové prostredie a 16. apríla dostač list z Ministerstva o udelení pracovných víz.

Lenka Babaríková

Lenka Babaríková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hm, ťažko povedať.. skúsim niekoľko slov, ktoré ma charakterizujú, rozdelím ich do slovných druhov:Podstatné mená: dievča, dcéra, sestra, kamarátka, študentka, učiteľka. Prídavné mená: malá, výrečná, tvrdohlavá,náročná. (hlavne na seba), stresujúca, milujúca, už nie ryšavá.Zámená: ona.Číslovky: 23, 8.Slovesá: Učiť sa, baviť sa, pracovať, milovať, tešiť sa, plakať, smútiť a odchádzať.Príslovky: skoro.Predložky: medzi.Spojky: a.Častice: ináč.Citoslovcia: Uuuuf. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu